Jak szybko poprawić, ocieplić wizerunek danej firmy w oczach konsumentów? Jak się okazuje, wystarczy zastosować odpowiednie… gadżety reklamowe. Jednymi z najpowszechniej stosowanych są słodycze reklamowe. Tak naprawdę uwielbia je większość społeczeństwa, a wielu znacznie bardziej ucieszyłoby się z pysznej pralinki, niż z oklepanego breloczka. Słodycze reklamowe to sposób na dobre skojarzenie za pośrednictwem kilku rzeczy. Przede wszystkim, zjedzenie czegoś słodkiego doskonale wpływa na ludzki nastrój. A im lepsze wrażenie wywoła, im jest smaczniejsze, tym lepsze będziemy mieć skojarzenie z daną marką. Słodycze reklamowe stanowią sposób na reklamę jednocześnie bardzo subtelną i skuteczną. Często rozdawane są podczas akcji promocyjnych i targów biznesowych. Wystarczy zostawić klientowi paczkę ciasteczek z logo firmy – ten sam klient może wziąć je do domu, poczęstować rodzinę, gości, sąsiadów – i powoli rośnie świadomość naszej marki w kręgach, do których nawet nie udało nam się dotrzeć bezpośrednio.